Sommarstugedax..

Ska åka iväg till sommarstugan idag, men har en hel del att fixa innan det. Måste ner till jobbet och skriva förlängd ledighetsansökan, ska åka och köpa färska kräftor, ska jobba en stund, ivåg på förlovningsfest och innan det ska jag fixa en present till denna... Wow! En helpackad dag kan man säga..

Igår kväll cyklade jag ner till Full Fart för att fixa iordning lite musik till mina spinningpass, vet inte riktigt vad jag ska ha för musik. Förslag någon?
Visst har jag en del låtar men det är en hel del kvar innan det är två fungerande pass och terminen börjar om minder än en månad. Och då måste ju passen vara inkörda och kännas bra. HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0