20090702

På morgonen har jag varit iväg med klimpen till bvc på 10 mån kontroll. Han hade växt som han skulle vägde ca 9300gr och var 75cm lång. Lång och ståtlig, måste ha ärvt efter sin pappa.. Skulle mer likna en kubik annars. =)
Sitter och väntar på att myrdödaren ska komma hit, ja jag kallar honom så. Han ska hjälpa oss att få bort myror som vi har inne, 4:e gången han är här, ska fråga om han inte har något dundergift som han kan lägga ut. Hur som helst så måste jag och klimpen åka hemmifrån i tvådygn nu när han varit här så vi packar och åker iväg till mormor och morfar idag. Blir som en liten miniemester nästan.
Vet inte om jag kommer skriva någt nu när jag är hos dom men jag uppdaterar i annatfall när jag kommer hem.
Måste blanda ny välling hör jag.. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0