20090705 igen

Min vanliga tur utspelade sig idag. När jag kom till affären för att köpa kameran så var den såklart slut... Kommer inte in försen om 2 veckor, vilket är för sent.
Tess och Jonny kom förbi på eftermiddagen och tog en fika, pratade lite semesterplaner också, lutar nog åt att åka en sväng till Trosa, faktiskt riktigt fint där verkar det som. Havsbad med klippor och sandstrand och gamla stan att gå runt och strosa i. Slinka in på någo härlig uteservering eller på någon mysig krog. Skönt att komma iväg en sväng även om det inte är så himla långt. Svårt att riktigt slappna av helt när man e hemma.
Jag och min sambo tog sedan hand om vedhögen som vi har haft liggande på tomten sen i april/maj när vi fällde massa träd, kändes som en sten föll från axlarna när vi var klara med den. Nu ska vi bara forsla bort veden också,
Regina var över i kväll och passade på att kolla på film när klimpen somnat. Hemma bäst blev det med Matthew McConaughey och Sarah Jessica Parker. Filmen är riktigt bra, och även om man inte skulle gilla filmen så kan man ju alltid titta på Matthew, hur snygg e han inte?

Manlig! Det var det jag sökte..

Kommentarer
Postat av: V I L J A ♡

Haha nu sitter jag här och dreglar ;)

2009-07-06 @ 18:10:23
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0