20090705

Idag har jag haft sovmorgon, min sambo tog klimpen i morse och jag låg kvar och drog mig ända till 08.30.
Gick sen upp och läste tidningen och tittade igenom lite reklam och åt lite vattenmelon samtidigt. Mums!
Det är en riktig favorit på sommaren när det e varmt och gott ute.
Ser ut att vara jätteskönt väder ute när man sitter och tittar ut genom fönstret men det var visst lite kallt och blåsigt ute. Iaf om man lyssnar på min sambo, själv har jag inte varit utanför dörren än.
Måste klä på mig och fixa iordning mig nu, ska kanske åka och köpa en kamera sen eller bara åka och köpa en glass och sätta oss på nåt fint ställe där det är lä.
Ses senare!
Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0