20090710

Idag bär det av till Trosa, måste bara vänta på att Tess och Jonny blir klara. Passar på att skriva lite under tiden.
Sovit i stan i natt hos mormor och morfar. Maten blev kanon igår, älgfile, färskpotatis och en jättegod sås gjord på bla vinbärsgelé. Det blev lyckat.
Var bara bra med Jenny och Fredrik, Åt köttfärspaj och drack hemmagjord fläderblomssaft, går inte att jämföra med köpt.
Bestämde att det inte skulle gå så lång tid innan vi skulle höras nästa gång, hitta på nåt kul, ta en tripp någonstans.
Kollade i ett kortalbum som Jenny fick när hon fyllde 25, var massor av kort som jag aldrig sett trots att vi har hängt ihop hela livet. Såg mig själv med frisyrer som jag inte ens visste att jag hade haft. Kul med gamla minnen.
Måste kolla igenom packningen så att jag inte glömt nåt nu. Försöker mobilblogga lite sen. Puss puss
Ha det bra i regnet nu!
Lägger upp en bild från förra semestern på västkusten! Ja, jag är höggravid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0