20090724

Har vrit väldigt dålig på att skriva ett tag, ska försöka skärpa mig. Blir lite så när man är mitt i semestern och håller på med andra saker hela tiden.
Var ute i skogen och plockade blåbär förrgår, gjorde sylt av dem sen när jag kom hem. Å gud vad gott det är... Ska steka pannkakor idag tror jag så jag får äta sylten till.
Måste ut en sväng idag och kolla lite svamp, det är så himla rofyllt att gå i skogen och bara lyssna. Behöver inte bry sig om någonting utan bara vara...Det är livskvalitet det.
Ska köpa gummistövlar till klimpen idag. Han måste ju också kunna röra sig ute när det är blött ute. Även om han inte kan gå än så alskar han att krypa och det spelar ingen roll om det är blött eller inte.
Shoppade ett nytt regnställ till honom på semestern. Jättegulligt!
 

Kommentarer
Postat av: Joacim

Vad hade hänt med foten som gipsades?

2009-07-24 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0