Tja kärring!

Har precis gått och lagt mig i husvagnen nu, klimpen ligger här bredvid gud vad mysigt det är. Fick kämpa idag för att få upp förtältet, 5 pers va vi och höll på i 2 timmar. Något specialtält, 6kantigt asstort.. Förut idag när jag skulle gå och värma välling till klimpen så funkade såklart inte micron. Fick vända och gå tillbaka med kall välling. Hur som helst på väg tillbaka gick jag förbi en lekplats där några småkillar höll på och lekte, kanske var 6el 7 år. När jag gått förbi så hör jag; tja kärring! Hålla det var bara jag där och jag e ingen kärring jag e 25, sen hörde jag; kolla arslet! Det var ju småkillar... Vem f-n har lärt dem det där? Nu e det dax att sova.. Skriver i morgon igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0