Kampen efter kilona

Började igår min kamp efter alla xtra kilon. Bestämt mig för att försöka få bort alla xtra kilon som jag lagt på mig under graviditeten. Lyckades lägga på mig 23kg och har fortfarande 7 kvar tills jag är nere i startvikten, sen är det iof ett + och jag kan ta bort några till. Vet själv att jag mår mycket bättre när jag trivs med mig själv.
Hursomhelst så har jag bestämt mig med att börja dricka proteindrink istället för lunch för att se om det hjälper samt sluta (nej förresten dra ner, helgerna måste man få äta något gott på) med fika och godis.  Måste komma igång med träningen igen, har ju lovat att jag ska leda spinning till hösten igen, något som jag gjorde för flera år sen. Kommer nog svimma på cykeln om jag inte sätter fart och kommer igång nu, det vore inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0